tirsdag 28. mai 2013

Til konfirmanten


Jeg har laget et konfirmasjonskort til jente, veldig inspirert av Monas herlige "Converse-kort". Kanskje det heller er riktigere  å si at jeg har hermet, når jeg tenker etter;)


Kortet er laget på en hvit papirpose (boooooooombe), som vanlig...;)
Utklippsbilde fra ark designet av Hilde.
Mønsterark tror jeg er fra Papirgleder. Tekststempel mener jeg er et av eldre årgang fra Kort og Godt( ikke helt sikker...).
Ellers har jeg brukt hvitbølgepapp, osteklut og ulike blonder fra kassa mi:)
Stjernene er stanset ut med en Sizzix die. Rosa knapper med et lite strøk hvitmaling.



Tekststrimlene er skrevet på pc'n og printet ut på litt tynne akvarellark.


Sløyfe laget av gasbind fra Thailand.


Poststemplet har jeg hatt i en evighet, tror det er fra Crafty Individuals.
Tusen takk for alle besøk og hyggelige kommentarer her. Og takk til Mona for inspirasjon:)

5 kommentarer:

RitaK sa...

Så flott Hanne! Og det er vel bare du som kan få et par brune litt triste converse til å bli "Übersøte" sammen med masse hvitt og rosa :-)))

Riet sa...

What a beautiful card.

Hugs Riet.xx

Åse-May sa...

Stiligt kort....:)

Scrappelise sa...

Veldig enig i det Rita sier, det er vel ikke mange som kan få et par joggesko til å se så delikate ut. Men du kan til de grader! ha en fin kveld - klem fra Anne Lise

Kjersti sa...

Utrolig lekkert Hanne - likte den søte/røffe kombinasjonen!
Ha en fin dag - kos deg i sola!
Klem fra Kjersti:)